Når du fremover udgiver en pressemeddelelse på Pressemeddelelse.dk, så sendes den automatisk til de sociale medier: Facebook, LinkedIn og Twitter. Dette tiltag er lavet for at støtte ekstra godt op om vores kunder, både dem der bruger en gratis pressemeddelelse (BASIS) og dem der betaler for en pressemeddelelse (PREMIUM).
Flere gange har vi oplevet at pressemeddelelser, som var oprettet på de sociale medier, sendte flere hundrede besøgende retur til Pressemeddelelse.dk – til stor glæde for kunden og os.
Nu øger vi synligheden for alle pressemeddelelser udgivet på Pressemeddelelse.dk med den ekstra markedsføring på Facebook, LinkedIn og Twitter.
Før var det muligt i shoppen at tilkøbe ydelsen for at få oprettet pressemeddelelsen på de sociale medier, men nu er det inklusiv og helt gratis for de pressemeddelelser som udgives hos os.
Gratis udgivelse af pressemeddelelser
Vidste du, at du kan udgive pressemeddelelser helt gratis på Pressemeddelelse.dk? Jo, det er faktisk muligt. Den type pressemeddelelse kalder vi for en “BASIS pressemeddelelse” og den kan indeholde tekst og evt. logo.
Ikke alle kunder vil benytte logo i en BASIS pressemeddelelse – og det er helt okay. Dog så giver et logo ekstra styrke til pressemeddelelsen og udtrykket bliver stærkere. Så vores anbefaling er klart at benytte logoer i pressemeddelelser – også for at øge kendskabsgraden til virksomheden.